Ile kosztuje księgowość?

Zaznacz, ile dokumentów kosztowych i przychodowych księgujesz miesięcznie w swojej firmie.
Załóż działalność i otwórz biznes na lata. Bez wychodzenia z domu.
Zaznacz, ile dokumentów kosztowych i przychodowych księgujesz miesięcznie w swojej firmie.
Załóż działalność i otwórz biznes na lata. Bez wychodzenia z domu.
Podstawowy Rozliczanie
roczne
5,00 PLN netto / m-c
Fakturowanie i księgowość
  • Wystawianie faktur, dodawanie kosztów
  • Prowadzenie księgowości
  • Wysyłka deklaracji i JPK
  • KSeF
Optymalny Rozliczanie
roczne
15,00 PLN netto / m-c
Fakturowanie i księgowość
  • Wystawianie faktur, dodawanie kosztów
  • Prowadzenie księgowości
  • Wysyłka deklaracji i JPK
  • KSeF
Połączenie z bankowością
  • Szybkie płatności na Twoich fakturach
  • Płatności za ZUS, koszty i podatki za 0 zł
  • Saldo bankowe i historia transakcji
  • Statystyki finansowe
Premium Rozliczanie
roczne
25,00 PLN netto / m-c
Fakturowanie i księgowość
  • Wystawianie faktur, dodawanie kosztów
  • Prowadzenie księgowości
  • Wysyłka deklaracji i JPK
  • KSeF
Połączenie z bankowością
  • Szybkie płatności na Twoich fakturach
  • Płatności za ZUS, koszty i podatki za 0 zł
  • Saldo bankowe i historia transakcji
  • Statystyki finansowe
Wsparcie księgowe 😍 💬
  • Infolinia i czat ze wsparciem specjalistów ds. księgowości (pon. - sob.: 7 - 22)
Automatyzacja
  • Automatyczne rozliczanie różnic kursowych
  • Automatyczne oznaczanie faktur, kosztów, podatków jako opłacone z Twojego konta bankowego
  • Automatyczne odczytywanie danych z faktur
  • Integracje i API

* Cena przy rozliczaniu rocznym

Oferta indywidualna

Prosimy o kontakt z naszym działem sprzedaży:
e-mail: sales@infakt.pl

Powrót do cennika

Najczęściej zadawane pytania
Jak długo mogę korzystać z wersji testowej?

Przez 30 dni możesz bezpłatnie i bez ograniczeń korzystać z wszystkich funkcjonalności Aplikacji Premium. Po tym okresie wybierz plan, który najbardziej odpowiada Twoim potrzebom. Jeśli dokonasz płatności w trakcie trwania okresu testowego, to plan, za który zapłaciłeś zacznie obowiązywać po zakończeniu triala.

Pakiety do samodzielnego prowadzenia księgowości opłacane są z góry na 12 miesięcy.

Do miesięcznego limitu dokumentów zaliczają się dodane w danym miesiącu kalendarzowym dokumenty przychodowe i kosztowe - faktury, proformy, rachunki, dowody wewnętrzne oraz dodanie zakupu środka trwałego lub pojazdu. Do limitu w danym miesiącu zliczają się dokumenty, które fizycznie zostały w konkretnym miesiącu dodane do aplikacji. Nie ma znaczenia, w którym miesiącu zostaną ujęte w księgowości. Edycje dokumentów nie wpływają na zmianę limitu, natomiast usunięte dokumenty przychodowe zmniejszają limit.

Aplikacja nie pozwoli na dodanie kolejnego dokumentu przychodowego lub kosztowego. Aby móc w danym miesiącu kalendarzowym dodać kolejny dokument należy dokonać dopłaty i zwiększyć limit. Oferujemy możliwość zwiększenia limitu na jeden miesiąc kalendarzowy lub do końca okresu abonamentowego. Dopłata miesięczna jest po przeliczeniu dwa razy droższa niż dopłata wykonywana do końca okresu abonamentowego. Limit niewykorzystany w jednym miesiącu nie zwiększa limitu w kolejnym miesiącu.

Tak, w trakcie trwania abonamentu można zmienić plan na wyższy. Nie ma możliwości zmiany planu na niższy. Aby przejść na wyższy plan należy dokonać dopłaty do końca okresu abonamentowego. Nie ma możliwości aby podwyższyć plan tylko na jeden miesiąc.

Tak. Wysłuchamy Twoich potrzeb i doradzimy najlepsze rozwiązanie. Zadzwoń na naszą infolinię: 22 307 19 18, napisz maila: info@infakt.pl lub na skontaktuj się z nami na czacie.

Po zakończonym okresie testowym, nie ma możliwości powrotu do darmowego pakietu.

Udostępniamy okres testowy, w trakcie którego możesz sprawdzić, czy Aplikacja spełnia Twoje oczekiwania. Nie zwracamy środków za wykupione usługi.

Jeśli zdecydujesz, że nie chcesz sam prowadzić księgowości - możesz zlecić jej prowadzenie Księgowemu inFakt. Księgowy zajmie się Twoją księgowością w ustalonej cenie, a środki za niewykorzystane miesiące samodzielnej księgowości zwrócimy na Twoje konto.

W każdym z planów dostępna jest opcja wystawiania faktur, nie ma konieczności aby prowadzić w aplikacji księgowość. Jeśli chcesz dodawać do swoich faktur linki do szybkiej płatności lub faktury mają być wystawiane za pośrednictwem API sugerujemy wybór planu wyższego niż plan podstawowy.

Nie, szybkie płatności dostępne są na planie Optymalnym i na planie Premium.

Nie, szybkie płatności dostępne są na planie Optymalnym i na planie Premium.

OCR dostępny jest jedynie w planie Premium.

Nie, pomoc merytoryczna dostępna jest jedynie na planie Premium. Nie ma limitu miesięcznego jeśli chodzi o liczbę porad. Pomoc techniczna dotycząca aplikacji dostępna jest na każdym pakiecie.

Aplikacja + Księgowy to usługa, w której księgowość prowadzona jest przez Księgowego inFakt, po stronie Klienta pozostaje jedynie wystawianie w aplikacji faktur przychodowych i załączanie faktur kosztowych. Natomiast w pakiecie Premium, w module “Aplikacja”, klient samodzielnie prowadzi księgowość w naszej aplikacji - wystawia faktury przychodowe, księguje koszty, wysyła deklaracje do urzędów a jeśli ma pytania dotyczące kwestii merytorycznych może skorzystać ze wsparcia naszych księgowych, które udzielane jest za pośrednictwem maila, chatu lub rozmowy telefonicznej.

Aplikacja + Księgowy
od 189,00 PLN netto / m-c
Aplikacja Premium Aplikacja www i mobile
Fakturowanie i podgląd księgowości
  • Wystawianie faktur
  • Dodawanie kosztów
  • Podgląd księgowości
  • KSeF
Połączenie z bankowością
  • Szybkie płatności na Twoich fakturach
  • Płatności za ZUS, koszty i podatki za 0 zł
  • Saldo bankowe i historia transakcji
  • Statystyki finansowe
Automatyzacja
  • Automatyczne oznaczanie faktur, kosztów, podatków jako opłacone z Twojego konta bankowego
  • Integracje i API
Księgowy Dedykowany Księgowy inFaktu
Poprowadzę księgowość Twojej firmy
  • Weryfikuję poprawność faktur przychodowych
  • Księguję faktury kosztowe
  • Wysyłam deklaracje podatkowe i JPK
Osobiście będę wspierać Twoją firmę
  • Odpowiadam na pytania (telefon, e-mail)
  • Reprezentuję Cię przed urzędami i ZUS
Ubezpieczenie
  • Moje usługi księgowe są ubezpieczone

Oferta indywidualna

Prosimy o kontakt z naszym działem sprzedaży:
e-mail: sales@infakt.pl

Powrót do cennika

Najczęściej zadawane pytania

Jak długo mogę korzystać z wersji testowej?

Przez 30 dni możesz bezpłatnie i bez ograniczeń korzystać z wszystkich funkcjonalności Aplikacji Premium. Po tym okresie wybierz plan, który najbardziej odpowiada Twoim potrzebom.

Pakiety Podstawy, Optymalny i Premium opłacane są z góry na 12 miesięcy. Zlecając księgowość płatność następuje co miesiąc, z miesięcznym okresem wypowiedzenia.

Po zakończonym okresie testowym, nie ma możliwości powrotu do darmowego pakietu.

W przypadku usługi Pełnej Księgowości umowa podpisywana jest na czas nieokreślony i obowiązuje miesięczny okres wypowiedzenia.

Tak. Wysłuchamy Twoich pytań i rozwiejemy wątpliwości. Zadzwoń na naszą infolinię: 22 307 19 18 , napisz maila: info@infakt.pl lub na skontaktuj się z nami na czacie.

Umowa na prowadzenie księgowości podpisywana jest na czas nieokreślony z miesięcznym okresem wypowiedzenia. Aby zrezygnować, wystarczy wybrać w aplikacji "chcę zrezygnować z usługi".

Załóż jednoosobową działalność
0,00 PLN
+ koszt księgowości

  • Darmowe założenie działalności
  • Stała opieka Księgowego
  • Odpowiedzialność za księgowość
  • Aplikacja inFakt
Najczęściej zadawane pytania
Czy księgowy poinformuje mnie o ulgach, jakie mi przysługują?

Tak. Podczas rozmowy Księgowy zbierze informacje na temat przysługujących Ci ulg, poinformuje Cię o nich i założy Twoją firmę tak, abyś z nich skorzystał.

Po założeniu działalności gospodarczej współpraca z Księgowym jest bezterminowa. Możesz zmienić tego Księgowego w każdym momencie lub zrezygnować z obsługi Księgowego już po pierwszym miesiącu od założenia firmy.

Tak. Wysłuchamy Twoich potrzeb i doradzimy najlepsze rozwiązanie. Zadzwoń na naszą infolinię: 22 307 19 18 , napisz maila: info@infakt.pl lub na skontaktuj się z nami na czacie.

Tak. Rozmowa z księgowym odbywa się przed założeniem działalności.

Podstawowy Rozliczanie
roczne
5,00 PLN netto / m-c
Fakturowanie i księgowość
  • Wystawianie faktur, dodawanie kosztów
  • Generowanie pliku JPK
  • KSeF
Premium Rozliczanie
roczne
25,00 PLN netto / m-c
Fakturowanie i księgowość
  • Wystawianie faktur, dodawanie kosztów
  • Generowanie pliku JPK
  • KSeF
Połączenie z bankowością
  • Szybkie płatności na Twoich fakturach
  • Płatności za koszty i VAT za 0 zł
  • Statystyki finansowe
Automatyzacja
  • Automatyczne odczytywanie danych z faktur
  • Integracje i API

* Cena przy rozliczaniu rocznym

Oferta indywidualna

Prosimy o kontakt z naszym działem sprzedaży:
e-mail: sales@infakt.pl

Powrót do cennika

Najczęściej zadawane pytania
Jak długo mogę korzystać z wersji testowej?

Przez 30 dni możesz bezpłatnie i bez ograniczeń korzystać z wszystkich funkcjonalności Aplikacji Premium. Po tym okresie wybierz plan, który najbardziej odpowiada Twoim potrzebom. Jeśli dokonasz płatności w trakcie trwania okresu testowego, to plan, za który zapłaciłeś zacznie obowiązywać po zakończeniu triala.

Pakiety do samodzielnego prowadzenia księgowości opłacane są z góry na 12 miesięcy.

Do miesięcznego limitu dokumentów zaliczają się dodane w danym miesiącu kalendarzowym dokumenty przychodowe i kosztowe - faktury, proformy, rachunki, dowody wewnętrzne oraz dodanie zakupu środka trwałego lub pojazdu. Do limitu w danym miesiącu zliczają się dokumenty, które fizycznie zostały w konkretnym miesiącu dodane do aplikacji. Nie ma znaczenia, w którym miesiącu zostaną ujęte w księgowości. Edycje dokumentów nie wpływają na zmianę limitu, natomiast usunięte dokumenty przychodowe zmniejszają limit.

Aplikacja nie pozwoli na dodanie kolejnego dokumentu przychodowego lub kosztowego. Aby móc w danym miesiącu kalendarzowym dodać kolejny dokument należy dokonać dopłaty i zwiększyć limit. Oferujemy możliwość zwiększenia limitu na jeden miesiąc kalendarzowy lub do końca okresu abonamentowego. Dopłata miesięczna jest po przeliczeniu dwa razy droższa niż dopłata wykonywana do końca okresu abonamentowego. Limit niewykorzystany w jednym miesiącu nie zwiększa limitu w kolejnym miesiącu.

Tak, w trakcie trwania abonamentu można zmienić plan na wyższy. Nie ma możliwości zmiany planu na niższy. Aby przejść na wyższy plan należy dokonać dopłaty do końca okresu abonamentowego. Nie ma możliwości aby podwyższyć plan tylko na jeden miesiąc.

Tak. Wysłuchamy Twoich potrzeb i doradzimy najlepsze rozwiązanie. Zadzwoń na naszą infolinię: 22 307 19 18, napisz maila: info@infakt.pl lub na skontaktuj się z nami na czacie.

Po zakończonym okresie testowym, nie ma możliwości powrotu do darmowego pakietu.

Udostępniamy okres testowy, w trakcie którego możesz sprawdzić, czy Aplikacja spełnia Twoje oczekiwania. Nie zwracamy środków za wykupione usługi.

Jeśli zdecydujesz, że nie chcesz sam prowadzić księgowości - możesz zlecić jej prowadzenie Księgowemu inFakt. Księgowy zajmie się Twoją księgowością w ustalonej cenie, a środki za niewykorzystane miesiące samodzielnej księgowości zwrócimy na Twoje konto.

W każdym z planów dostępna jest opcja wystawiania faktur, nie ma konieczności aby prowadzić w aplikacji księgowość. Jeśli chcesz dodawać do swoich faktur linki do szybkiej płatności lub faktury mają być wystawiane za pośrednictwem API sugerujemy wybór planu wyższego niż plan podstawowy.

Nie, szybkie płatności dostępne są na planie Optymalnym i na planie Premium.

Nie, szybkie płatności dostępne są na planie Optymalnym i na planie Premium.

OCR dostępny jest jedynie w planie Premium.

Nie, pomoc merytoryczna dostępna jest jedynie na planie Premium. Nie ma limitu miesięcznego jeśli chodzi o liczbę porad. Pomoc techniczna dotycząca aplikacji dostępna jest na każdym pakiecie.

Aplikacja + Księgowy to usługa, w której księgowość prowadzona jest przez Księgowego inFakt, po stronie Klienta pozostaje jedynie wystawianie w aplikacji faktur przychodowych i załączanie faktur kosztowych. Natomiast w pakiecie Premium, w module “Aplikacja”, klient samodzielnie prowadzi księgowość w naszej aplikacji - wystawia faktury przychodowe, księguje koszty, wysyła deklaracje do urzędów a jeśli ma pytania dotyczące kwestii merytorycznych może skorzystać ze wsparcia naszych księgowych, które udzielane jest za pośrednictwem maila, chatu lub rozmowy telefonicznej.

Aplikacja + Księgowy
od 620,00 PLN netto / m-c
Aplikacja Premium Aplikacja www i mobile
Fakturowanie i podgląd księgowości
  • Wystawianie faktur
  • Dodawanie kosztów
  • Podgląd księgowości
  • KSeF
Połączenie z bankowością
  • Szybkie płatności na Twoich fakturach
  • Płatności za koszty i VAT za 0 zł
  • Saldo bankowe i historia transakcji
  • Statystyki finansowe
Automatyzacja
  • Automatyczne oznaczanie faktur, kosztów, podatków jako opłacone z Twojego konta bankowego
  • Integracje i API
Księgowy Dedykowany Księgowy inFaktu
Poprowadzę księgowość Twojej firmy
  • Weryfikuję poprawność faktur przychodowych
  • Księguję faktury kosztowe
  • Wysyłam deklaracje podatkowe i JPK
Osobiście będę wspierać Twoją firmę
  • Odpowiadam na pytania (telefon, e-mail)
  • Reprezentuję Cię przed urzędami i ZUS
Ubezpieczenie
  • Moje usługi księgowe są ubezpieczone

Oferta indywidualna

Prosimy o kontakt z naszym działem sprzedaży:
e-mail: sales@infakt.pl

Powrót do cennika

Najczęściej zadawane pytania

Jak długo mogę korzystać z wersji testowej?

Przez 30 dni możesz bezpłatnie i bez ograniczeń korzystać z wszystkich funkcjonalności Aplikacji Premium. Po tym okresie wybierz plan, który najbardziej odpowiada Twoim potrzebom.

Pakiety Podstawy, Optymalny i Premium opłacane są z góry na 12 miesięcy. Zlecając księgowość płatność następuje co miesiąc, z miesięcznym okresem wypowiedzenia.

Po zakończonym okresie testowym, nie ma możliwości powrotu do darmowego pakietu.

W przypadku usługi Pełnej Księgowości umowa podpisywana jest na czas nieokreślony i obowiązuje miesięczny okres wypowiedzenia.

Tak. Wysłuchamy Twoich pytań i rozwiejemy wątpliwości. Zadzwoń na naszą infolinię: 22 307 19 18 , napisz maila: info@infakt.pl lub na skontaktuj się z nami na czacie.

Umowa na prowadzenie księgowości podpisywana jest na czas nieokreślony z miesięcznym okresem wypowiedzenia. Aby zrezygnować, wystarczy wybrać w aplikacji "chcę zrezygnować z usługi".

Załóż spółkę z o.o.
199,00 PLN
+ koszt księgowości

  • Wygodne założenie spółki
  • Stała opieka Księgowego
  • Odpowiedzialność za księgowość
  • Aplikacja inFakt
Najczęściej zadawane pytania
Czy księgowy poinformuje mnie o ulgach, jakie mi przysługują?

Tak. Podczas rozmowy Księgowy zbierze informacje na temat przysługujących Ci ulg, poinformuje Cię o nich i założy Twoją firmę tak, abyś z nich skorzystał.

Po założeniu działalności gospodarczej współpraca z Księgowym jest bezterminowa. Możesz zmienić tego Księgowego w każdym momencie lub zrezygnować z obsługi Księgowego już po pierwszym miesiącu od założenia firmy.

Tak. Wysłuchamy Twoich potrzeb i doradzimy najlepsze rozwiązanie. Zadzwoń na naszą infolinię: 22 307 19 18 , napisz maila: info@infakt.pl lub na skontaktuj się z nami na czacie.

Tak. Rozmowa z księgowym odbywa się przed założeniem działalności.

Ile kosztuje księgowość?

Aplikacja + Księgowy
Zleć Księgowość
Fakturowanie i księgowy inFaktu
  • Wystawianie faktur
  • Załączanie kosztów dla księgowego
  • Księgowy prowadzi Twoją księgowość
  • Księgowy wysyła deklaracje i JPK
  • KSeF
Bankowość i automatyzacja
  • Szybkie płatności na Twoich fakturach
  • Statystyki finansowe
  • Płatności za koszty i VAT za 0 zł
  • Saldo bankowe i historia transakcji
  • Integracje i API
  • Automatyczne odczytywanie danych z faktur
  • Automatyczne oznaczanie faktur, kosztów, podatków jako opłacone z Twojego konta bankowego
Cena netto / m-c od 620,00 PLN
Usługa wyceniana indywidualnie
Aplikacja w planie Podstawowym
Wystawiaj faktury
Fakturowanie
  • Wystawianie faktur
  • Udostępnianie linków do faktur
  • KSeF
Bankowość i automatyzacja
  • Szybkie płatności na Twoich fakturach
  • Statystyki finansowe
  • Płatności za koszty i VAT za 0 zł
  • Integracje i API
  • Automatyczne odczytywanie danych z faktur
Cena netto / m-c 5,00 PLN
Rozliczanie roczne
Aplikacja + Księgowy
Zleć Księgowość
Fakturowanie i księgowy inFaktu
  • Wystawianie faktur
  • Załączanie kosztów dla księgowego
  • Księgowy prowadzi Twoją księgowość
  • Księgowy wysyła deklaracje i JPK
  • KSeF
Połączenie z bankowością
  • Szybkie płatności na Twoich fakturach
  • Saldo bankowe i historia transakcji
  • Statystyki finansowe
  • Płatności za ZUS, koszty i podatki
Wsparcie i automatyzacja
  • Osobisty księgowy odpowiada na pytania e-mailowo i telefonicznie oraz reprezentuje Cię przed urzedami i ZUS
  • Integracje i API
  • Automatyczne oznaczanie faktur, kosztów, podatków jako opłaconych z Twojego konta bankowego
  • Automatyczne rozliczanie różnic kursowych
  • Automatyczne odczytywanie danych z faktur
Cena netto / m-c od 189,00 PLN
Usługa wyceniana indywidualnie
Aplikacja w planie Premium
Księguj samodzielnie
Fakturowanie i księgowość
  • Wystawianie faktur
  • Dodawanie kosztów
  • Samodzielne prowadzenie księgowości
  • Wysyłka deklaracji i JPK
  • KSeF
Połączenie z bankowością
  • Szybkie płatności na Twoich fakturach
  • Saldo bankowe i historia transakcji
  • Statystyki finansowe
  • Płatności za ZUS, koszty i podatki
Wsparcie i automatyzacja
  • Infolinia i czat ze wsparciem specjalistów ds. Księgowości (poniedziałek - sobota w godzinach 7-22)
  • Integracje i API
  • Automatyczne oznaczanie faktur, kosztów, podatków jako opłaconych z Twojego konta bankowego
  • Automatyczne rozliczanie różnic kursowych
  • Automatyczne odczytywanie danych z faktur
Cena netto / m-c 25,00 PLN
Rozliczanie roczne
Aplikacja w planie Podstawowym
Wystawiaj faktury
Fakturowanie
  • Wystawianie faktur
  • Udostępnianie linków do faktur
  • KSeF
Połączenie z bankowością
  • Szybkie płatności na Twoich fakturach
  • Saldo bankowe i historia transakcji
  • Statystyki finansowe
Wsparcie i automatyzacja
  • Infolinia i czat ze wsparciem specjalistów ds. Księgowości (poniedziałek - sobota w godzinach 7-22)
  • Integracje i API
  • Automatyczne oznaczanie faktur, kosztów, podatków jako opłaconych z Twojego konta bankowego
Cena netto / m-c 5,00 PLN
Rozliczanie roczne
Załóż firmę
Jednoosobowa działalność
  • Darmowe założenie działalności
  • Stała opieka księgowego
  • Odpowiedzialność za księgowość
  • Aplikacja inFakt
Cena założenia firmy 0,00 PLN
po założeniu firmy koszt księgowości od 189,00 PLN
Załóż spółkę
Spółka z o.o.
  • Wygodne założenie spółki
  • Stała opieka księgowego
  • Odpowiedzialność za księgowość
  • Aplikacja inFakt
Cena założenia spółki 199,00 PLN
po założeniu spółki koszt księgowości od 620,00 PLN
Zleć księgowość
Czy Księgowy poinformuje mnie o ulgach, jakie mi przysługują?

Tak. Podczas rozmowy Księgowy zbierze informacje na temat przysługujących Ci ulg, poinformuje Cię o nich i założy Twoją firmę tak, abyś z nich skorzystał.

Po założeniu działalności gospodarczej współpraca z Księgowym jest bezterminowa. Możesz zmienić tego Księgowego w każdym momencie lub zrezygnować z obsługi Księgowego już po pierwszym miesiącu od założenia firmy.

Tak. Wysłuchamy Twoich potrzeb i doradzimy najlepsze rozwiązanie. Zadzwoń na naszą infolinię: 22 307 19 18 , napisz maila: info@infakt.pl lub na skontaktuj się z nami na czacie.

Tak. Rozmowa z księgowym odbywa się przed założeniem działalności.

Księguj samodzielnie oraz Wystawiaj faktury
Jak długo mogę korzystać z wersji testowej?

Przez 30 dni możesz bezpłatnie i bez ograniczeń korzystać ze wszystkich funkcjonalności Aplikacji w planie Premium. Po tym okresie wybierz plan, który najbardziej odpowiada Twoim potrzebom. Jeśli dokonasz płatności w trakcie trwania okresu testowego, to plan, za który zapłaciłeś zacznie obowiązywać po zakończeniu triala.

Po zakończonym okresie testowym, nie ma możliwości powrotu do darmowego pakietu.

Samodzielne księgowanie lub wystawianie faktur w Planie Podstawowym, Optymalnym lub Premium opłacane są z góry na 12 miesięcy.

W przypadku samodzielnego prowadzenia księgowości lub wystawiania faktur wystarczy nie przedłużać subskrypcji na kolejny rok.

Udostępniamy okres testowy, w trakcie którego możesz sprawdzić, czy Aplikacja spełnia Twoje oczekiwania. Nie zwracamy środków za wykupione usługi.

Do miesięcznego limitu dokumentów zaliczają się dodane w danym miesiącu kalendarzowym dokumenty przychodowe i kosztowe - faktury, rachunki, dowody wewnętrzne oraz dodanie zakupu środka trwałego lub pojazdu. Do limitu w danym miesiącu zliczają się dokumenty, które fizycznie zostały w konkretnym miesiącu dodane do aplikacji. Nie ma znaczenia, w którym miesiącu zostaną ujęte w księgowości. Edycje dokumentów nie wpływają na zmianę limitu, natomiast usunięte dokumenty przychodowe zmniejszają limit.

Aplikacja nie pozwoli na dodanie kolejnego dokumentu przychodowego lub kosztowego. Aby móc w danym miesiącu kalendarzowym dodać kolejny dokument należy dokonać dopłaty i zwiększyć limit. Oferujemy możliwość zwiększenia limitu na jeden miesiąc lub do końca okresu abonamentowego. Dopłata miesięczna jest po przeliczeniu dwa razy droższa niż dopłata wykonywana do końca okresu abonamentowego. Limit niewykorzystany w jednym miesiącu nie zwiększa limitu w kolejnym miesiącu.

Tak, w trakcie trwania abonamentu można zmienić plan na wyższy. Nie ma możliwości zmiany planu na niższy. Aby przejść na wyższy plan należy dokonać dopłaty do końca okresu abonamentowego. Nie ma możliwości aby podwyższyć plan tylko na jeden miesiąc.

Jeśli zdecydujesz, że nie chcesz sam prowadzić księgowości - możesz zlecić nam księgowość. Księgowy inFaktu zajmie się Twoją księgowością w ustalonej cenie, a środki za niewykorzystane miesiące samodzielnej księgowości zwrócimy na Twoje konto.

Nie, szybkie płatności dostępne są na planie Optymalnym i na planie Premium czyli na planach, w których znajduje się moduł “Połączenie z bankowością”.

Nie, szybkie płatności dostępne są na planie Optymalnym i na planie Premium czyli na planach, w których znajduje się moduł “Połączenie z bankowością”.

OCR dostępny jest w usłudze samodzielnej księgowości jedynie w planie Premium czyli z włączonym modułem “Wsparcie księgowe i automatyzacja”.

Nie, pomoc merytoryczna dostępna jest jedynie na planie Premium czyli z włączonym modułem “Wsparcie księgowe i automatyzacja”. Nie ma limitu miesięcznego jeśli chodzi o liczbę porad. Pomoc techniczna dotycząca aplikacji dostępna jest na każdym planie.

Nie mam firmy
Czy mogę porozmawiać z Księgowym przed założeniem firmy?

Tak. Rozmowa z Księgowym odbywa się przed założeniem działalności.

Tak. Podczas rozmowy Księgowy zbierze informacje na temat przysługujących Ci ulg, poinformuje Cię o nich i założy Twoją firmę tak, abyś z nich skorzystał.

Po założeniu działalności gospodarczej współpraca z Księgowym jest bezterminowa. W każdym momencie możesz dokonać zmiany Księgowego lub zrezygnować z usługi już po pierwszym miesiącu od założenia firmy.

Tak. Wysłuchamy Twoich pytań i rozwiejemy wątpliwości. Zadzwoń na naszą infolinię: 22 307 19 18 , napisz maila: info@infakt.pl lub na skontaktuj się z nami na czacie.