Kogo nazywamy trudnym Klientem? Ciężko odpowiedzieć na to pytanie jednoznacznie. Najczęściej używając sformułowania trudny Klient mamy na myśli osobę, która jest agresywna, podnosi głos podczas rozmowy lub nawet jest wulgarna. W rzeczywistości może to też być osoba, która nie wie czego chce lub osoba, z którą mamy utrudniony kontakt, podpowiadamy jak z nimi efektywnie współpracować.
Trudny Klient – jak z nim współpracować?
Należy pamiętać, że nie ma trudnych Klientów, są tylko trudne sytuacje. Niejednokrotnie mamy do czynienia z mniej lub bardziej nieprzyjemnymi przypadkami. Zawsze temu towarzyszą ogromne emocje i musimy sobie poradzić z taką sytuacją. Obawiamy się, że możemy stracić takiego Klienta, natomiast to może być przede wszystkim szansa na zbudowanie trwałych relacji.
Wszystko tak naprawdę zależy od naszego nastawienia jak i nastawienia naszych pracowników.
Zapraszamy na webinar
Zastanawiasz się jak zachować się w trudnej sytuacji? Jak indywidualne podejście do Klienta może Ci pomóc?
Na te i inne pytania odpowiemy już 23 maja tj. we wtorek. Mogą Państwo wybrać odpowiednią dla siebie godzinę 11.00 lub 18.00.
Zapraszamy do rejestracji:
godzina 11.00 – Przypadki trudnych Klientów – jak sobie z nimi radzić?
godzina 18.00 – Przypadki trudnych Klientów – jak sobie z nimi radzić?
Program dla biur rachunkowych online
Jeżeli Ty też, zgodnie z trendem w księgowości, dążysz do unowocześniania i zwiększania efektywności Swojego biura, sprawdź jak program może na to wypłynąć – poznaj program dla biur rachunkowych online.
Podziel się nim ze znajomymi