Trudny Klient – jak sobie z nim radzić?


15 maja 2017 1 min. czytania

Kogo nazywamy trudnym Klientem? Ciężko odpowiedzieć na to pytanie jednoznacznie. Najczęściej używając sformułowania trudny Klient mamy na myśli osobę, która jest agresywna, podnosi głos podczas rozmowy lub nawet jest wulgarna. W rzeczywistości może to też być osoba, która nie wie czego chce lub osoba, z którą mamy utrudniony kontakt, podpowiadamy jak z nimi efektywnie współpracować.
trudny klient

Trudny Klient – jak z nim współpracować?

Należy pamiętać, że nie ma trudnych Klientów, są tylko trudne sytuacje. Niejednokrotnie mamy do czynienia z mniej lub bardziej nieprzyjemnymi przypadkami. Zawsze temu towarzyszą ogromne emocje i musimy sobie poradzić z taką sytuacją. Obawiamy się, że możemy stracić takiego Klienta, natomiast to może być przede wszystkim szansa na zbudowanie trwałych relacji.

Wszystko tak naprawdę zależy od naszego nastawienia jak i nastawienia naszych pracowników.

Zapraszamy na webinar

Zastanawiasz się jak zachować się w trudnej sytuacji? Jak indywidualne podejście do Klienta może Ci pomóc?
Na te i inne pytania odpowiemy już 23 maja tj. we wtorek. Mogą Państwo wybrać odpowiednią dla siebie godzinę 11.00 lub 18.00.
Zapraszamy do rejestracji:
godzina 11.00 – Przypadki trudnych Klientów – jak sobie z nimi radzić?
godzina 18.00 – Przypadki trudnych Klientów – jak sobie z nimi radzić?

Program dla biur rachunkowych online

Jeżeli Ty też, zgodnie z trendem w księgowości, dążysz do unowocześniania i zwiększania efektywności Swojego biura, sprawdź jak program może na to wypłynąć – poznaj program dla biur rachunkowych online.

Księgowość online bez wychodzenia z domu

  • Bez papieru
  • Bez dojazdów do księgowego
  • Bez marnowania Twojego czasu