Register modal

Rok temu, podsumowując kończący się wtedy 2012 rok liczyliśmy, że w 2013 jeszcze bardziej uda nam się rozwinąć jeśli chodzi o nowe funkcje i usprawnienia dla naszych klientów oraz o zespół pracowników inFakt. Teraz przyszła pora na podsumowanie roku 2013. Możecie zobaczyć, czy udało nam się dotrzymać noworocznych postanowień:) Dziękujemy Wam za to, że spędziliście go razem z nami oraz zachęcamy, byście prześledzili nasze podsumowanie.

Jest nas coraz więcej

Od początku powstania inFakt do końca 2013 roku z usług firmy skorzystało 288 441 klientów, którzy łącznie wystawili ponad 4 800 000 faktur. Dziękujemy za zaufanie, jakim nas obdarzyliście – to dobra wiadomość, że liczba przedsiębiorców, których biznes się dla nas liczy, niezmiennie wzrasta. Szczególne podziękowania należą się czytelnikom bloga – w porównaniu do 2012 roku liczba osób czytających treści jakie na nim zamieszczamy wzrosła kilka razy. To zmiana motywująca nas do tworzenia najwyższej jakości poradników dla przedsiębiorców, dzięki którym prowadzenie firmy może być jeszcze prostsze.

Nic nie dzieje się jednak samo, dlatego podsumowując rok nie możemy zapomnieć o wyjątkowych osobach, które na co dzień tworzą inFakt i firmach, które z nami współpracują. Trochę nas przybyło – pod koniec 2012 roku w firmie pracowały 32 osoby, a dziś inFakt to już 54 pracowników i z każdym miesiącem nasza inFaktowa rodzina się powiększa. Pewnie niedługo codziennie będziemy odśpiewywać urodzinowe „sto lat” – bo zgodnie z inFaktową tradycją słyszy je każdy pracownik w dniu swoich urodzin.

W 2013 zaczęliśmy też zajmować coraz więcej miejsca (i to nie z powodu urodzinowych słodyczy) – opanowaliśmy kolejne piętro przestrzeni biurowej, w której pracujemy. Ruszaliśmy się też czasem poza nasze biuro. Pod koniec czerwca nasi programiści wybrali się do Aten na konferencję EuRuKo, gdzie słuchali wykładów dotyczących języka Ruby. Z kolei inna część zespołu wybrała kierunek Berlin – tam odbyła się konferencja dla firm działających w oparciu o model SaaS.

Na zdjęciach z naszej firmowej Wigilii zamieszczonych poniżej tego wpisu zobaczycie część osób, które na co dzień tworzą inFakt. Swoją drogą firmowa Wigilia, obok grilla, udziału w lekcji tańca nowoczesnego, czy wspomnianych urodzin, to była jedna z wielu okazji na wspólne świętowanie i integrację w 2013 roku.

Nowe funkcje i usprawnienia

Tak przeszkolony, najedzony, wypoczęty i zintegrowany zespół skupił się w minionym roku między innymi na rozwoju infrastruktury i dodawaniu nowych funkcje w obrębie naszych usług:

  • w 2013 roku aplikacja inFakt zmieniła swój „silnik” na szybszy – działa teraz na nowszej wersji języka programowania Ruby i związanych z nim narzędzi,
  • nowa funkcja, jaką dodaliśmy do Programu do księgowości pozwala przysyłać pliki drogą mailową prosto do aplikacji,
  • statystyki w aplikacji wyświetlają się dużo szybciej i wyglądają dużo ładniej,
  • przygotowaliśmy się solidnie na zmiany w VAT, które weszły z początkiem 2014 oraz na konieczność wystawiania faktur zwolnionych w miejsce dotychczasowych rachunków (dla osób zwolnionych z VAT),
  • każdy klient z obsługą księgową w inFakcie ma własną, dedykowaną księgową,
  • rozpoczęliśmy nową serię praktycznych wideo poradników dla przedsiębiorców inFaktTV.

Cały czas jesteśmy w trakcie rozpoczętej w grudniu 2013 roku kampanii reklamowej, dzięki której inFakt zyskał swój nowy claim „Liczy się Twój biznes”. Częścią kampanii pod hasłem „Odklej się do papierkowej roboty!” są inspirujące filmy wideo z udziałem ilustratora Pawła Jońcy, internetowego przedsiębiorcy Artura Kurasińskiego oraz Michała Ostrowskiego – właściciela firmy Crazy Guides.

W Nowym Roku niezmiennie mamy w planach rozwijać cały czas nasze usługi oraz poszerzać nasz inFaktowy zespół świetnych pracowników. Na koniec wszystkim naszym klientom, pracownikom, partnerom biznesowym i czytelnikom, życzymy dużo sukcesów w 2014 roku:)