Zapraszamy na cykl webinarów, podczas których będziemy się dzielić wiedzą i doświadczeniem wynikającym ze współpracy z Przedsiębiorcami oraz Księgowymi. Skupimy się przede wszystkim na tematach związanych z organizacją pracy biura rachunkowego. Podpowiemy jak odnieść sukces w branży księgowej, jak sprytnie korzystać z rozwiązań technologicznych i mieć czas dla Klientów.

Mając na uwadze Państwa charakter pracy, webinary będą odbywać się po okresie księgowym. Na najbliższy zapraszamy już 24 kwietnia, tj w poniedziałek o godz. 11:00. Adam i Marta opowiedzą o tym jak organizować pracę biura rachunkowego, aby mieć czas dla Klientów.

https://www.infakt.pl/blog-ksiegowy/dzielimy-sie-wiedza-jak-prowadzic-biuro-rachunkowe

Jak organizować pracę biura rachunkowego, aby znaleźć czas dla Klientów? – dzielimy się wiedzą

<pstyle=”text-align: justify;”>Kolejny webinar odbędzie się 27 kwietnia, tj czwartek o godz. 11:00.  Aneta i Renata podzielą się swoim doświadczeniem związanym z budowaniem relacji z Klientem. Opowiedzą dlaczego warto dbać o relacje i  w jaki sposób efektywnie współpracować z Klientem.

Jak budować relacje z Klientem i dlaczego warto to robić – dzielimy się wiedzą

8 maja, tj. poniedziałek również o godz. 11:00 zapraszamy na webinar dotyczący przygotowania biura i Klientów do zmian w przepisach. Aneta i Renata przedstawią temat na przykładzie JPK.

<pstyle=”text-align: justify;”>Jak przygotować biuro i Klientów do zmian w przepisach – na przykładzie JPK

Mamy nadzieję, że podana tematyka będzie dla Państwa interesująca i pomoże w zarządzaniu biurem rachunkowym. O kolejnych webinarach będziemy Państwa informować na bieżąco.

Program dla biur rachunkowych online

Jeżeli Ty też, zgodnie z trendem w księgowości, dążysz do unowocześniania i zwiększania efektywności Swojego biura, sprawdź jak program, z którego korzystasz może na to wypłynąć – poznaj program dla biur rachunkowych online.