Przyszedł moment na podsumowanie roku 2016 w inFakt. Sporo działo się w tym czasie, dlatego postanowiliśmy podzielić wszystko na 2 odrębne wpisy. W pierwszej części na początku przedstawimy co zmieniliśmy w naszych zespołach, a na koniec podzielimy się informacja o tym jak rozwijaliśmy nasze produkty a także o tym jak integrowaliśmy się nawzajem.
SCRUM w Sprzedaży
Rozwijamy Zespoły i usprawniamy ich pracę. W poprzednim roku wdrożyliśmy scrum w zespole sprzedażowym. Zależało nam na wykorzystaniu potencjału sprzedawców i wyzwoleniu ich kreatywności. Dodatkowym atutem miało być ułatwienie komunikacji międzyzespołowej. Nie jest popularne wykorzystanie tego podejścia poza zespołami IT, pomimo tego postanowiliśmy spróbować. W tym artykule dzielimy się pierwszymi wnioskami.
Parę słów o Dziale Obsługi Klienta
Z uwagi na fakt, że jesteśmy nowoczesną firmą nastawioną na technologię, postanowiliśmy nie zamykać się jedynie na ludzi z Krakowa i nawiązać współpracę z Doradcami Księgowymi z całej Polski. Znaleźliśmy doświadczonych i utalentowanych specjalistów, dzięki którym nasi klienci uzyskują szybką pomoc w kwestiach księgowych i technicznych związanych z naszą aplikacją.
Wymagało to wiele czasu poświęconego na rekrutację, zmiany procedur wdrożenia oraz odpowiednie dostosowanie narzędzi wewnętrznych. Nowoczesne technologie umożliwiają doradcom stacjonarnym jak i zdalnym stały kontakt, wzajemną pomoc i szybką wymianę informacji. Dzięki organizowanym cyklicznie spotkaniom integracyjnym ludzie mogą się lepiej poznać i stworzyć zgrany zespół.
Co się zmieniło w aplikacji
Na koniec chcemy podzielić się naszymi sukcesami związanymi z rozwojem produktu. To dzięki współpracy nas wszystkich udało się aż tyle…
- Od początku roku 2016 udostępniliśmy 3 plany cenowe OBR, aby nasi klienci wybrali ofertę dopasowaną do ich potrzeb.
- Uruchomiliśmy również możliwość rozliczania się na ryczałcie korzystając z usługi księgowej lub rozliczając się samemu w programie do księgowania.
- Udostępniliśmy nowe widoki przychodów w aplikacji, które dzięki swojej przejrzystości ułatwią pracę naszym Klientom.
- Przy wystawianiu faktur pojawiła się możliwość użycia funkcji rabatu, dzięki któremu będziemy mogli szybko naliczyć bonifikatę dla kontrahentów.
- Od końca czerwca nasi klienci Programu do Księgowości otrzymali możliwość automatycznego rozczytywania faktur kosztowych, dzięki czemu nie muszą ręcznie wpisywać danych z faktury.
- Początkiem lipca klienci Programu do Księgowości otrzymali możliwość załączania i przetrzymywania plików w aplikacji i dzięki temu oszczędzają czas i papier.
- We wrześniu nasi klienci otrzymali możliwość podglądu historii faktury.
- Wszystkie osoby zadowolone z naszych produktów mogą także polecać nasze produkty w nowym Programie Ambasador.
- pod koniec roku pojawił się także automatyczny system wspomagający manualne księgowanie przyśpieszający pracę księgowym Ogólnopolskiego Biura Rachunkowego
- W październiku pojawiła się możliwość włączenia powiadomień w aplikacji mobilnej, która m.in. przypominają o płatnościach za ZUS oraz podatkach.
- Wprowadziliśmy możliwość wysyłki deklaracji VAT UE z poziomu aplikacji.
Chcemy nadal rozwijać naszą aplikację, dlatego o planowanych nowościach poinformujemy niebawem.
Znajdujemy czas na integrację
Z początkiem roku mieliśmy okazję bawić na kręgielni o czym szerzej tutaj. W sezonie letnim na nasze spotkania zaprosiliśmy również naszych najbliższych, aby bardziej rodzinnie świętować sukcesy w inFakcie. Okazało się to bardzo trafionym pomysłem, ponieważ mogliśmy lepiej poznać się nawzajem i bawić się nie patrząc na zegarek z myślą o osobie która w domu na nas czeka ;). W sezonie letnim będziemy kontynuować tę tradycję. W grudniu jak co roku podsumowaliśmy 2016 rok na firmowej Wigilii, która organizowana była w japońskiej w restauracji na starym mieście.
A już teraz zapraszamy na kolejny wpis, w którym piszemy o tym jak dzieliliśmy się naszą wiedzą z innymi.