Ile kosztuje księgowość?
roczne
- Wystawianie faktur, dodawanie kosztów
- Prowadzenie księgowości
- Wysyłka deklaracji i JPK
- KSeF
roczne
- Wystawianie faktur, dodawanie kosztów
- Prowadzenie księgowości
- Wysyłka deklaracji i JPK
- KSeF
- Szybkie płatności na Twoich fakturach
- Płatności za ZUS, koszty i podatki za 0 zł
- Saldo bankowe i historia transakcji
- Statystyki finansowe
roczne
- Wystawianie faktur, dodawanie kosztów
- Prowadzenie księgowości
- Wysyłka deklaracji i JPK
- KSeF
- Szybkie płatności na Twoich fakturach
- Płatności za ZUS, koszty i podatki za 0 zł
- Saldo bankowe i historia transakcji
- Statystyki finansowe
- Infolinia i czat ze wsparciem specjalistów ds. księgowości (pon. - sob.: 7 - 22)
- Automatyczne rozliczanie różnic kursowych
- Automatyczne oznaczanie faktur, kosztów, podatków jako opłacone z Twojego konta bankowego
- Automatyczne odczytywanie danych z faktur
- Integracje i API
Przez 30 dni możesz bezpłatnie i bez ograniczeń korzystać z wszystkich funkcjonalności Aplikacji Premium. Po tym okresie wybierz plan, który najbardziej odpowiada Twoim potrzebom. Jeśli dokonasz płatności w trakcie trwania okresu testowego, to plan, za który zapłaciłeś zacznie obowiązywać po zakończeniu triala.
Pakiety do samodzielnego prowadzenia księgowości opłacane są z góry na 12 miesięcy.
Do miesięcznego limitu dokumentów zaliczają się dodane w danym miesiącu kalendarzowym dokumenty przychodowe i kosztowe - faktury, proformy, rachunki, dowody wewnętrzne oraz dodanie zakupu środka trwałego lub pojazdu. Do limitu w danym miesiącu zliczają się dokumenty, które fizycznie zostały w konkretnym miesiącu dodane do aplikacji. Nie ma znaczenia, w którym miesiącu zostaną ujęte w księgowości. Edycje dokumentów nie wpływają na zmianę limitu, natomiast usunięte dokumenty przychodowe zmniejszają limit.
Aplikacja nie pozwoli na dodanie kolejnego dokumentu przychodowego lub kosztowego. Aby móc w danym miesiącu kalendarzowym dodać kolejny dokument należy dokonać dopłaty i zwiększyć limit. Oferujemy możliwość zwiększenia limitu na jeden miesiąc kalendarzowy lub do końca okresu abonamentowego. Dopłata miesięczna jest po przeliczeniu dwa razy droższa niż dopłata wykonywana do końca okresu abonamentowego. Limit niewykorzystany w jednym miesiącu nie zwiększa limitu w kolejnym miesiącu.
Tak, w trakcie trwania abonamentu można zmienić plan na wyższy. Nie ma możliwości zmiany planu na niższy. Aby przejść na wyższy plan należy dokonać dopłaty do końca okresu abonamentowego. Nie ma możliwości aby podwyższyć plan tylko na jeden miesiąc.
Tak. Wysłuchamy Twoich potrzeb i doradzimy najlepsze rozwiązanie. Zadzwoń na naszą infolinię: 22 307 19 18, napisz maila: info@infakt.pl lub na skontaktuj się z nami na czacie.
Po zakończonym okresie testowym, nie ma możliwości powrotu do darmowego pakietu.
Udostępniamy okres testowy, w trakcie którego możesz sprawdzić, czy Aplikacja spełnia Twoje oczekiwania. Nie zwracamy środków za wykupione usługi.
Jeśli zdecydujesz, że nie chcesz sam prowadzić księgowości - możesz zlecić jej prowadzenie Księgowemu inFakt. Księgowy zajmie się Twoją księgowością w ustalonej cenie, a środki za niewykorzystane miesiące samodzielnej księgowości zwrócimy na Twoje konto.
W każdym z planów dostępna jest opcja wystawiania faktur, nie ma konieczności aby prowadzić w aplikacji księgowość. Jeśli chcesz dodawać do swoich faktur linki do szybkiej płatności lub faktury mają być wystawiane za pośrednictwem API sugerujemy wybór planu wyższego niż plan podstawowy.
Nie, szybkie płatności dostępne są na planie Optymalnym i na planie Premium.
Nie, szybkie płatności dostępne są na planie Optymalnym i na planie Premium.
OCR dostępny jest jedynie w planie Premium.
Nie, pomoc merytoryczna dostępna jest jedynie na planie Premium. Nie ma limitu miesięcznego jeśli chodzi o liczbę porad. Pomoc techniczna dotycząca aplikacji dostępna jest na każdym pakiecie.
Aplikacja + Księgowy to usługa, w której księgowość prowadzona jest przez Księgowego inFakt, po stronie Klienta pozostaje jedynie wystawianie w aplikacji faktur przychodowych i załączanie faktur kosztowych. Natomiast w pakiecie Premium, w module “Aplikacja”, klient samodzielnie prowadzi księgowość w naszej aplikacji - wystawia faktury przychodowe, księguje koszty, wysyła deklaracje do urzędów a jeśli ma pytania dotyczące kwestii merytorycznych może skorzystać ze wsparcia naszych księgowych, które udzielane jest za pośrednictwem maila, chatu lub rozmowy telefonicznej.
- Wystawianie faktur
- Dodawanie kosztów
- Podgląd księgowości
- KSeF
- Szybkie płatności na Twoich fakturach
- Płatności za ZUS, koszty i podatki za 0 zł
- Saldo bankowe i historia transakcji
- Statystyki finansowe
- Automatyczne oznaczanie faktur, kosztów, podatków jako opłacone z Twojego konta bankowego
- Integracje i API
- Weryfikuję poprawność faktur przychodowych
- Księguję faktury kosztowe
- Wysyłam deklaracje podatkowe i JPK
- Odpowiadam na pytania (telefon, e-mail)
- Reprezentuję Cię przed urzędami i ZUS
- Moje usługi księgowe są ubezpieczone
Najczęściej zadawane pytania
Przez 30 dni możesz bezpłatnie i bez ograniczeń korzystać z wszystkich funkcjonalności Aplikacji Premium. Po tym okresie wybierz plan, który najbardziej odpowiada Twoim potrzebom.
Pakiety Podstawy, Optymalny i Premium opłacane są z góry na 12 miesięcy. Zlecając księgowość płatność następuje co miesiąc, z miesięcznym okresem wypowiedzenia.
Po zakończonym okresie testowym, nie ma możliwości powrotu do darmowego pakietu.
W przypadku usługi Pełnej Księgowości umowa podpisywana jest na czas nieokreślony i obowiązuje miesięczny okres wypowiedzenia.
Tak. Wysłuchamy Twoich pytań i rozwiejemy wątpliwości. Zadzwoń na naszą infolinię: 22 307 19 18 , napisz maila: info@infakt.pl lub na skontaktuj się z nami na czacie.
Umowa na prowadzenie księgowości podpisywana jest na czas nieokreślony z miesięcznym okresem wypowiedzenia. Aby zrezygnować, wystarczy wybrać w aplikacji "chcę zrezygnować z usługi".
+ koszt księgowości
- Darmowe założenie działalności
- Stała opieka Księgowego
- Odpowiedzialność za księgowość
- Aplikacja inFakt
Tak. Podczas rozmowy Księgowy zbierze informacje na temat przysługujących Ci ulg, poinformuje Cię o nich i założy Twoją firmę tak, abyś z nich skorzystał.
Po założeniu działalności gospodarczej współpraca z Księgowym jest bezterminowa. Możesz zmienić tego Księgowego w każdym momencie lub zrezygnować z obsługi Księgowego już po pierwszym miesiącu od założenia firmy.
Tak. Wysłuchamy Twoich potrzeb i doradzimy najlepsze rozwiązanie. Zadzwoń na naszą infolinię: 22 307 19 18 , napisz maila: info@infakt.pl lub na skontaktuj się z nami na czacie.
Tak. Rozmowa z księgowym odbywa się przed założeniem działalności.
roczne
- Wystawianie faktur, dodawanie kosztów
- Generowanie pliku JPK
- KSeF
roczne
- Wystawianie faktur, dodawanie kosztów
- Generowanie pliku JPK
- KSeF
- Szybkie płatności na Twoich fakturach
- Płatności za koszty i VAT za 0 zł
- Statystyki finansowe
- Automatyczne odczytywanie danych z faktur
- Integracje i API
Przez 30 dni możesz bezpłatnie i bez ograniczeń korzystać z wszystkich funkcjonalności Aplikacji Premium. Po tym okresie wybierz plan, który najbardziej odpowiada Twoim potrzebom. Jeśli dokonasz płatności w trakcie trwania okresu testowego, to plan, za który zapłaciłeś zacznie obowiązywać po zakończeniu triala.
Pakiety do samodzielnego prowadzenia księgowości opłacane są z góry na 12 miesięcy.
Do miesięcznego limitu dokumentów zaliczają się dodane w danym miesiącu kalendarzowym dokumenty przychodowe i kosztowe - faktury, proformy, rachunki, dowody wewnętrzne oraz dodanie zakupu środka trwałego lub pojazdu. Do limitu w danym miesiącu zliczają się dokumenty, które fizycznie zostały w konkretnym miesiącu dodane do aplikacji. Nie ma znaczenia, w którym miesiącu zostaną ujęte w księgowości. Edycje dokumentów nie wpływają na zmianę limitu, natomiast usunięte dokumenty przychodowe zmniejszają limit.
Aplikacja nie pozwoli na dodanie kolejnego dokumentu przychodowego lub kosztowego. Aby móc w danym miesiącu kalendarzowym dodać kolejny dokument należy dokonać dopłaty i zwiększyć limit. Oferujemy możliwość zwiększenia limitu na jeden miesiąc kalendarzowy lub do końca okresu abonamentowego. Dopłata miesięczna jest po przeliczeniu dwa razy droższa niż dopłata wykonywana do końca okresu abonamentowego. Limit niewykorzystany w jednym miesiącu nie zwiększa limitu w kolejnym miesiącu.
Tak, w trakcie trwania abonamentu można zmienić plan na wyższy. Nie ma możliwości zmiany planu na niższy. Aby przejść na wyższy plan należy dokonać dopłaty do końca okresu abonamentowego. Nie ma możliwości aby podwyższyć plan tylko na jeden miesiąc.
Tak. Wysłuchamy Twoich potrzeb i doradzimy najlepsze rozwiązanie. Zadzwoń na naszą infolinię: 22 307 19 18, napisz maila: info@infakt.pl lub na skontaktuj się z nami na czacie.
Po zakończonym okresie testowym, nie ma możliwości powrotu do darmowego pakietu.
Udostępniamy okres testowy, w trakcie którego możesz sprawdzić, czy Aplikacja spełnia Twoje oczekiwania. Nie zwracamy środków za wykupione usługi.
Jeśli zdecydujesz, że nie chcesz sam prowadzić księgowości - możesz zlecić jej prowadzenie Księgowemu inFakt. Księgowy zajmie się Twoją księgowością w ustalonej cenie, a środki za niewykorzystane miesiące samodzielnej księgowości zwrócimy na Twoje konto.
W każdym z planów dostępna jest opcja wystawiania faktur, nie ma konieczności aby prowadzić w aplikacji księgowość. Jeśli chcesz dodawać do swoich faktur linki do szybkiej płatności lub faktury mają być wystawiane za pośrednictwem API sugerujemy wybór planu wyższego niż plan podstawowy.
Nie, szybkie płatności dostępne są na planie Optymalnym i na planie Premium.
Nie, szybkie płatności dostępne są na planie Optymalnym i na planie Premium.
OCR dostępny jest jedynie w planie Premium.
Nie, pomoc merytoryczna dostępna jest jedynie na planie Premium. Nie ma limitu miesięcznego jeśli chodzi o liczbę porad. Pomoc techniczna dotycząca aplikacji dostępna jest na każdym pakiecie.
Aplikacja + Księgowy to usługa, w której księgowość prowadzona jest przez Księgowego inFakt, po stronie Klienta pozostaje jedynie wystawianie w aplikacji faktur przychodowych i załączanie faktur kosztowych. Natomiast w pakiecie Premium, w module “Aplikacja”, klient samodzielnie prowadzi księgowość w naszej aplikacji - wystawia faktury przychodowe, księguje koszty, wysyła deklaracje do urzędów a jeśli ma pytania dotyczące kwestii merytorycznych może skorzystać ze wsparcia naszych księgowych, które udzielane jest za pośrednictwem maila, chatu lub rozmowy telefonicznej.
- Wystawianie faktur
- Dodawanie kosztów
- Podgląd księgowości
- KSeF
- Szybkie płatności na Twoich fakturach
- Płatności za koszty i VAT za 0 zł
- Saldo bankowe i historia transakcji
- Statystyki finansowe
- Automatyczne oznaczanie faktur, kosztów, podatków jako opłacone z Twojego konta bankowego
- Integracje i API
- Weryfikuję poprawność faktur przychodowych
- Księguję faktury kosztowe
- Wysyłam deklaracje podatkowe i JPK
- Odpowiadam na pytania (telefon, e-mail)
- Reprezentuję Cię przed urzędami i ZUS
- Moje usługi księgowe są ubezpieczone
Najczęściej zadawane pytania
Przez 30 dni możesz bezpłatnie i bez ograniczeń korzystać z wszystkich funkcjonalności Aplikacji Premium. Po tym okresie wybierz plan, który najbardziej odpowiada Twoim potrzebom.
Pakiety Podstawy, Optymalny i Premium opłacane są z góry na 12 miesięcy. Zlecając księgowość płatność następuje co miesiąc, z miesięcznym okresem wypowiedzenia.
Po zakończonym okresie testowym, nie ma możliwości powrotu do darmowego pakietu.
W przypadku usługi Pełnej Księgowości umowa podpisywana jest na czas nieokreślony i obowiązuje miesięczny okres wypowiedzenia.
Tak. Wysłuchamy Twoich pytań i rozwiejemy wątpliwości. Zadzwoń na naszą infolinię: 22 307 19 18 , napisz maila: info@infakt.pl lub na skontaktuj się z nami na czacie.
Umowa na prowadzenie księgowości podpisywana jest na czas nieokreślony z miesięcznym okresem wypowiedzenia. Aby zrezygnować, wystarczy wybrać w aplikacji "chcę zrezygnować z usługi".
+ koszt księgowości
- Wygodne założenie spółki
- Stała opieka Księgowego
- Odpowiedzialność za księgowość
- Aplikacja inFakt
Tak. Podczas rozmowy Księgowy zbierze informacje na temat przysługujących Ci ulg, poinformuje Cię o nich i założy Twoją firmę tak, abyś z nich skorzystał.
Po założeniu działalności gospodarczej współpraca z Księgowym jest bezterminowa. Możesz zmienić tego Księgowego w każdym momencie lub zrezygnować z obsługi Księgowego już po pierwszym miesiącu od założenia firmy.
Tak. Wysłuchamy Twoich potrzeb i doradzimy najlepsze rozwiązanie. Zadzwoń na naszą infolinię: 22 307 19 18 , napisz maila: info@infakt.pl lub na skontaktuj się z nami na czacie.
Tak. Rozmowa z księgowym odbywa się przed założeniem działalności.
Ile kosztuje księgowość?
- Wystawianie faktur
- Załączanie kosztów dla księgowego
- Księgowy prowadzi Twoją księgowość
- Księgowy wysyła deklaracje i JPK
- KSeF
- Szybkie płatności na Twoich fakturach
- Statystyki finansowe
- Płatności za koszty i VAT za 0 zł
- Saldo bankowe i historia transakcji
- Integracje i API
- Automatyczne odczytywanie danych z faktur
- Automatyczne oznaczanie faktur, kosztów, podatków jako opłacone z Twojego konta bankowego
- Wystawianie faktur
- Udostępnianie linków do faktur
- KSeF
- Szybkie płatności na Twoich fakturach
- Statystyki finansowe
- Płatności za koszty i VAT za 0 zł
- Integracje i API
- Automatyczne odczytywanie danych z faktur
- Wystawianie faktur
- Załączanie kosztów dla księgowego
- Księgowy prowadzi Twoją księgowość
- Księgowy wysyła deklaracje i JPK
- KSeF
- Szybkie płatności na Twoich fakturach
- Saldo bankowe i historia transakcji
- Statystyki finansowe
- Płatności za ZUS, koszty i podatki
- Osobisty księgowy odpowiada na pytania e-mailowo i telefonicznie oraz reprezentuje Cię przed urzedami i ZUS
- Integracje i API
- Automatyczne oznaczanie faktur, kosztów, podatków jako opłaconych z Twojego konta bankowego
- Automatyczne rozliczanie różnic kursowych
- Automatyczne odczytywanie danych z faktur
- Wystawianie faktur
- Dodawanie kosztów
- Samodzielne prowadzenie księgowości
- Wysyłka deklaracji i JPK
- KSeF
- Szybkie płatności na Twoich fakturach
- Saldo bankowe i historia transakcji
- Statystyki finansowe
- Płatności za ZUS, koszty i podatki
- Infolinia i czat ze wsparciem specjalistów ds. Księgowości (poniedziałek - sobota w godzinach 7-22)
- Integracje i API
- Automatyczne oznaczanie faktur, kosztów, podatków jako opłaconych z Twojego konta bankowego
- Automatyczne rozliczanie różnic kursowych
- Automatyczne odczytywanie danych z faktur
- Wystawianie faktur
- Udostępnianie linków do faktur
- KSeF
- Szybkie płatności na Twoich fakturach
- Saldo bankowe i historia transakcji
- Statystyki finansowe
- Infolinia i czat ze wsparciem specjalistów ds. Księgowości (poniedziałek - sobota w godzinach 7-22)
- Integracje i API
- Automatyczne oznaczanie faktur, kosztów, podatków jako opłaconych z Twojego konta bankowego
- Darmowe założenie działalności
- Stała opieka księgowego
- Odpowiedzialność za księgowość
- Aplikacja inFakt
- Wygodne założenie spółki
- Stała opieka księgowego
- Odpowiedzialność za księgowość
- Aplikacja inFakt
Tak. Podczas rozmowy Księgowy zbierze informacje na temat przysługujących Ci ulg, poinformuje Cię o nich i założy Twoją firmę tak, abyś z nich skorzystał.
Po założeniu działalności gospodarczej współpraca z Księgowym jest bezterminowa. Możesz zmienić tego Księgowego w każdym momencie lub zrezygnować z obsługi Księgowego już po pierwszym miesiącu od założenia firmy.
Tak. Wysłuchamy Twoich potrzeb i doradzimy najlepsze rozwiązanie. Zadzwoń na naszą infolinię: 22 307 19 18 , napisz maila: info@infakt.pl lub na skontaktuj się z nami na czacie.
Tak. Rozmowa z księgowym odbywa się przed założeniem działalności.
Przez 30 dni możesz bezpłatnie i bez ograniczeń korzystać ze wszystkich funkcjonalności Aplikacji w planie Premium. Po tym okresie wybierz plan, który najbardziej odpowiada Twoim potrzebom. Jeśli dokonasz płatności w trakcie trwania okresu testowego, to plan, za który zapłaciłeś zacznie obowiązywać po zakończeniu triala.
Po zakończonym okresie testowym, nie ma możliwości powrotu do darmowego pakietu.
Samodzielne księgowanie lub wystawianie faktur w Planie Podstawowym, Optymalnym lub Premium opłacane są z góry na 12 miesięcy.
W przypadku samodzielnego prowadzenia księgowości lub wystawiania faktur wystarczy nie przedłużać subskrypcji na kolejny rok.
Udostępniamy okres testowy, w trakcie którego możesz sprawdzić, czy Aplikacja spełnia Twoje oczekiwania. Nie zwracamy środków za wykupione usługi.
Do miesięcznego limitu dokumentów zaliczają się dodane w danym miesiącu kalendarzowym dokumenty przychodowe i kosztowe - faktury, rachunki, dowody wewnętrzne oraz dodanie zakupu środka trwałego lub pojazdu. Do limitu w danym miesiącu zliczają się dokumenty, które fizycznie zostały w konkretnym miesiącu dodane do aplikacji. Nie ma znaczenia, w którym miesiącu zostaną ujęte w księgowości. Edycje dokumentów nie wpływają na zmianę limitu, natomiast usunięte dokumenty przychodowe zmniejszają limit.
Aplikacja nie pozwoli na dodanie kolejnego dokumentu przychodowego lub kosztowego. Aby móc w danym miesiącu kalendarzowym dodać kolejny dokument należy dokonać dopłaty i zwiększyć limit. Oferujemy możliwość zwiększenia limitu na jeden miesiąc lub do końca okresu abonamentowego. Dopłata miesięczna jest po przeliczeniu dwa razy droższa niż dopłata wykonywana do końca okresu abonamentowego. Limit niewykorzystany w jednym miesiącu nie zwiększa limitu w kolejnym miesiącu.
Tak, w trakcie trwania abonamentu można zmienić plan na wyższy. Nie ma możliwości zmiany planu na niższy. Aby przejść na wyższy plan należy dokonać dopłaty do końca okresu abonamentowego. Nie ma możliwości aby podwyższyć plan tylko na jeden miesiąc.
Jeśli zdecydujesz, że nie chcesz sam prowadzić księgowości - możesz zlecić nam księgowość. Księgowy inFaktu zajmie się Twoją księgowością w ustalonej cenie, a środki za niewykorzystane miesiące samodzielnej księgowości zwrócimy na Twoje konto.
Nie, szybkie płatności dostępne są na planie Optymalnym i na planie Premium czyli na planach, w których znajduje się moduł “Połączenie z bankowością”.
Nie, szybkie płatności dostępne są na planie Optymalnym i na planie Premium czyli na planach, w których znajduje się moduł “Połączenie z bankowością”.
OCR dostępny jest w usłudze samodzielnej księgowości jedynie w planie Premium czyli z włączonym modułem “Wsparcie księgowe i automatyzacja”.
Nie, pomoc merytoryczna dostępna jest jedynie na planie Premium czyli z włączonym modułem “Wsparcie księgowe i automatyzacja”. Nie ma limitu miesięcznego jeśli chodzi o liczbę porad. Pomoc techniczna dotycząca aplikacji dostępna jest na każdym planie.
Tak. Rozmowa z Księgowym odbywa się przed założeniem działalności.
Tak. Podczas rozmowy Księgowy zbierze informacje na temat przysługujących Ci ulg, poinformuje Cię o nich i założy Twoją firmę tak, abyś z nich skorzystał.
Po założeniu działalności gospodarczej współpraca z Księgowym jest bezterminowa. W każdym momencie możesz dokonać zmiany Księgowego lub zrezygnować z usługi już po pierwszym miesiącu od założenia firmy.
Tak. Wysłuchamy Twoich pytań i rozwiejemy wątpliwości. Zadzwoń na naszą infolinię: 22 307 19 18 , napisz maila: info@infakt.pl lub na skontaktuj się z nami na czacie.